1. Generelle opplysniger
Mirah er levert av Khan Mirah. Party, organisasjonsnummer 928540995. Informasjon og bilder på nettstedet er eid av selskapet eller partner og kan ikke kopieres uten tillatelse.
Kontakt informasjon
Telefonnummer: +47 45166555
E-post adresse: info@mirah.no
Juridisk adresse: Skedsmo Kirkevei 100 2007 Kjeller
2. Priser
Alle priser vises i Norske kroner og er inkludert MVA. I handlekurven ser du totalprisen inkludert alle avgifter.
3. Betaling
Betaling skjer gjennom valgt betalingsmåte i kassen. Kunden kan velge mellom følgende betalingsmåter: Kortbetaling og Vipps. Ved kortbetaling trekkes pengene når varen er sendt. Ved bruk av kredittkort eller debetkort ved betaling av kjøperen, kan kjøpssummen reserveres på kortrt ved bestillingen innen 4 dagers fra bestillingen av selgeren. Ved betaling med kredittkort, vil lov om kredittkjøp m.m. komme til anvendelse.
4. Frakt
Vi gjør vårt beste for å sende alle bestillinger som er lagt inn før kl 13:00 på hverdager. Leveransen skjer direkte til den adressen du har angitt ved bestilling.
Vi tilbyr
- Gratis frakt på alle ordre over 1000,-
- PostNord Hentested
- Hjemlevering for tilleggsgebyr på 139,- uavhenging av gratis frakt.
4.1 Skadede varer og reklamasjonsrett
Når du mottar din ordre, er det viktig å sjekke varene for skader eller feil. Skulle varen være skadet eller ødelagt, kan du kontakte oss via kundeservice@mirah.no for videre instruksjoner. Du har to års reklamasjonsrett i henhold til norsk lov.
5. Angrerett
Som kunde har du rett til å heve kjøpet innen 14 dager etter at du har mottatt varene. Angreretten utløper etter 14 dager fra den dag du har mottatt varen. Hvis du har bestilt flere produkter, men de leveres hver for seg, utløper angreretten fra den dag du mottar den siste varen.
Fristen innebærer at du har 14 dager fra den dagen du mottar varen, til å informere oss om at du angrer på kjøpet ditt. Du kan sende en e-post til kundeservice@mirah.no eller fylle ut angreskjemaet vårt: Trykk HER for å laste ned angreskjema
Returkostnadene som kommer av å påberope seg angreretten, skal forbrukeren betale.
Du kan ikke angre kjøpet ditt ved å nekte å ta imot/hente ut pakken din uten å gi oss beskjed.
Se også forbrukerrådet eller lov om fjernsalg.
5.1 Delvis returnering
Det er mulig å kun returnere deler av en ordre, selv om varen(e) er del av en større bestilling.
Vær oppmerksom på at vi ikke tilbakebetaler fraktkostnader knyttet til delvis returnering.
5.2 Ingen angrerett
Følgende varer er ikke dekket av angreretten:
Produkter som er tilpasset etter kundens ønsker.
5.3 Varens stand ved retur
Angreretten kan kun benyttes dersom varen kan returneres i originalemballasjen, og er i samme stand som da du mottok den. Du har rett til å åpne pakken (gjelder ikke ballonger), men varen må ikke benyttes utover dette.
5.4 Tilbakebetaling ved heving av kjøp
Ved heving av et kjøp tilbakebetales beløpet så snart som mulig, og senest 30 dager etter at vi har mottatt varene i retur.
Varen skal sendes til:
Skedsmo Kirkevei 100
2007 Kjeller
Vi mottar kun varer som sendes direkte til adressen eller ved personlig levering på adressen.
6. Personvern, sikkerhet og personopplysninger
I forbindelse med bestillingen, godtar du at vi lagrer og bruker følgende informasjon om deg:
Navn, adresse, telefonnummer og e-postadresse.
Vi lagrer og deler den informasjonen som er nødvendig for å kunne levere varen til deg.
7. Kontakt & Support
Kontakt og support finner du her.
8. Force majeure
Særlige omstendigheter som ikke er under menneskelig kontroll som for eksempel krig, omfattende arbeidskonflikt, blokade, brann, miljøkatastrofe, alvorlig infeksjon som hindrer partene å oppfylle sine forpliktelser, kan frigjøre en part fra forpliktelsene. Slike unntak gjelder under forutsetning av at handlingen ikke kan utføres under disse betingelsene. Ved utøvelse av Force majeure skal den andre parten straks varsles om omstendighetene.
8.2 Endring av kontrakt
Med mindre annet er avtalt, har vi ikke rett til å endre vilkårene for et salg etter at salget er utført.
8.3 Klager
Ved klage, vennligst kontakt oss på kundeservice@mirah.no
8.4 Tvister og lover
Norsk lov skal gjelde for alle kjøp gjort under disse vilkårene. Tvister om kjøp under disse vilkårene skal utelukkende behandles av en Norsk domstol.